Search this site
resurs.skola.engelholm.se
  • Startsida
  • Skoldatateket
  • Kurser
  • Topp 10
  • Interna tjänster
    • AV-media
    • Creaza
    • Digitala prov Inspera
    • Fronter
    • Google Workspace
    • Gleerups
    • Inläsningstjänst
    • Kikora
    • Landguiden
    • NE
    • Polyglutt
    • Tieto Edu
  • Resurser
    • Aktuellt
    • ChromeBook
    • Digital Storytelling
    • Digitala verktyg
    • Englar bloggar
    • Filmskapande
    • Greenscreen
    • Interaktiva skrivtavlor
    • Källkritik
    • Källkritik Förskola
    • Natur och IKT
    • Nätbaserad undervisning
    • Programmering
      • Förskola programmering
      • F-3
        • Analog och Robotprogrammering F-1
        • Programmering från scratch med Scratch Jr
        • Robotprogrammering, Analogt och Digitalt F-3
        • Blockprogrammering med Lego WeDO
      • 4-6
        • Robotprogrammering och Scratch JR
        • Programmera mera
        • Programmera mera fortsättning
      • 7-9
        • Rutnätsprogrammering
        • Bug race
        • Bullshitometer
      • Webbresurser
        • Utan digitala verktyg
        • Med surfplatta
        • Med dator
        • Micro:bit
        • Textprogrammering
    • Responsverktyg
    • Säkrare på nätet
resurs.skola.engelholm.se
  • Startsida
  • Skoldatateket
  • Kurser
  • Topp 10
  • Interna tjänster
    • AV-media
    • Creaza
    • Digitala prov Inspera
    • Fronter
    • Google Workspace
    • Gleerups
    • Inläsningstjänst
    • Kikora
    • Landguiden
    • NE
    • Polyglutt
    • Tieto Edu
  • Resurser
    • Aktuellt
    • ChromeBook
    • Digital Storytelling
    • Digitala verktyg
    • Englar bloggar
    • Filmskapande
    • Greenscreen
    • Interaktiva skrivtavlor
    • Källkritik
    • Källkritik Förskola
    • Natur och IKT
    • Nätbaserad undervisning
    • Programmering
      • Förskola programmering
      • F-3
        • Analog och Robotprogrammering F-1
        • Programmering från scratch med Scratch Jr
        • Robotprogrammering, Analogt och Digitalt F-3
        • Blockprogrammering med Lego WeDO
      • 4-6
        • Robotprogrammering och Scratch JR
        • Programmera mera
        • Programmera mera fortsättning
      • 7-9
        • Rutnätsprogrammering
        • Bug race
        • Bullshitometer
      • Webbresurser
        • Utan digitala verktyg
        • Med surfplatta
        • Med dator
        • Micro:bit
        • Textprogrammering
    • Responsverktyg
    • Säkrare på nätet
  • More
    • Startsida
    • Skoldatateket
    • Kurser
    • Topp 10
    • Interna tjänster
      • AV-media
      • Creaza
      • Digitala prov Inspera
      • Fronter
      • Google Workspace
      • Gleerups
      • Inläsningstjänst
      • Kikora
      • Landguiden
      • NE
      • Polyglutt
      • Tieto Edu
    • Resurser
      • Aktuellt
      • ChromeBook
      • Digital Storytelling
      • Digitala verktyg
      • Englar bloggar
      • Filmskapande
      • Greenscreen
      • Interaktiva skrivtavlor
      • Källkritik
      • Källkritik Förskola
      • Natur och IKT
      • Nätbaserad undervisning
      • Programmering
        • Förskola programmering
        • F-3
          • Analog och Robotprogrammering F-1
          • Programmering från scratch med Scratch Jr
          • Robotprogrammering, Analogt och Digitalt F-3
          • Blockprogrammering med Lego WeDO
        • 4-6
          • Robotprogrammering och Scratch JR
          • Programmera mera
          • Programmera mera fortsättning
        • 7-9
          • Rutnätsprogrammering
          • Bug race
          • Bullshitometer
        • Webbresurser
          • Utan digitala verktyg
          • Med surfplatta
          • Med dator
          • Micro:bit
          • Textprogrammering
      • Responsverktyg
      • Säkrare på nätet

Olika perspektiv kring källkritik i förskolan

Så kan du jobba vidare med källkritik

Kritisk blick kräver träning

Lär sig luras genom film




Förskola källkritik

Englar bloggar - Facebook Utveckling och Lärande - YouTube RIKT - Twitter - Ängelholm
Report abuse
Page details
Page updated
Report abuse